środa, 16 września 2015

Book Haul | Wrzesień 2016

Pierwszy BOOKHAUL na blogu!

 


Wrzesień 2015 był chyba najlepszym miesiącem w historii jeśli chodzi o kupowanie książek. Na mojej półce pojawiło się mnóstwo wspaniałych perełek i już nie mogę się doczekać, aż się za nie zabiorę ;) Jednakże mój portfel nie jest już taki zadowolony... jednym słowem - niedługo chyba zbankrutuję :D

Przechodząc do rzeczy - we wrześniu pojawiło się na mojej półce aż... 27 książek! Nie planowałem aż tyle kupować, ale mimo wszystko jestem zadowolony ze wszystkich pozycji i kupna żadnej z nich nie żałuję :)


Książki zamówione w księgarni internetowej:



Jestem na prawdę zadowolony z wszystkich książek na tym zdjęciu. W dodatku kupiłem je w bardzo promocyjnych cenach/ Dwie z nich już przeczytałem i bardzo mi się podobały. Jednakże najbardziej nie mogę się doczekać, aż sięgnę po Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta. Po tylu pochlebnych recenzjach tej książki oczekuję wyśmienitej lektury i mam nadzieję że się nie zawiodę.


Książki upolowane na promocjach:



Nie spodziewałem się, że w sklepach typu Biedronka czy Lidl wypatrzę takie perełki... Wszystkie nabyłem po mocno obniżonych cenach i jestem z ich kupna bardzo zadowolony. Najbardziej nie mogę się doczekać lektury House of Cards, ponieważ zakochałem się w serialu na jego podstawie i zastanawiam się, czy książka będzie równie dobra.



Książki z wymiany:



Troje, bo od dawna chciałem sięgnąć po ten tytuł. Mówca Umarłych, bo Gra Endera jest jedną z moich ulubionych książek i po prostu muszę zaznajomić się z dalszymi losami jej bohaterów. Cień wiatru oraz Gra anioła, bo są to klasyki współczesnej literatury, z którymi od dawna chcę się zapoznać.


Prezenty urodzinowe:



Od razu pragnę powiedzieć, że Pięćdziesiąt twarzy Greya pojawiło się tu nie z mojej woli. To po prostu swego rodzaju "prezent-żart" od kolegi. Za to reszta prezentów jest bardzo trafiona i nie mogę się doczekać, aż się za nie wszystkie zabiorę. Najbardziej jestem chyba ciekawy lektury Malfetto. Mroczne piętno, gdyż seria Legenda autorstwa Marie Lu bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że kolejna powieść tej autorki będzie równie dobra i utrzyma ten sam wysoki poziom, co Rebeliant, Wybraniec i Patriota.

Tak jak mówiłem, jestem ogromnie zadowolony ze wszystkich książek, które nabyłem w tym miesiącu i kupna żadnej z nich nie żałuję. Bardzo chcę przeczytać je wszystkie, jednak wybrałem pięć, z którymi chcę się zapoznać w pierwszej kolejności. Są to: Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta, Malfetto. Mroczne piętno, Cień wiatru, House of Cards oraz Nigdziebądź.


Ile książek trafiło do Was w tym miesiącu?
O jakie tytuły wzbogaciła się Wasza biblioteczka?

Piszcie w komentarzach :)

14 komentarzy:

  1. Wypatrzyłam kilka pozycji dla siebie ;) Malfetto mam na półce, ale zupełnie nie mam czasu przeczytać. House of Cards jakoś do mnie nie przemówiła, zaczęłam czytać i zostawiłam na inny raz. Także czekam na Twoje recenzje !

    A przy okazji nominowałam Cię do tagu ;) Mam nadzieję, że zdecydujesz się odpowiedzieć na niego ;)
    http://ruderude-czyta.blogspot.com/2015/08/mylittleponybooktag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jakie będą moje wrażenia po "House of Cards", mimo wszystko mam nadzieję, że mi się spodoba :) A co do tagu, to dziękuję za nominację i niedługo na pewno go zrobię :D

      Usuń
  2. Widzę samą dobroć w tym stosie:) Gaiman - "Amerykańskich bogów uwielbiam", Orwell - "Rok 1984" to moja ulubiona książka, Nesbo, King no i Card - kocham tego człowieka, a jego saga o Enderze i Saga Cieni to majstersztyk. Oj zapowiadają Ci się cudowne chwile z książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Już nie mogę się doczekać przeczytania tych książek :) A co do Orsona Scott Carda to masz całkowitą rację :) Na razie czytałem tylko "Grę Endera" oraz "Cień Edera" (obie były znakomite), jednak na mojej półce czekają już "W przededniu" oraz "Mówca Umarłych" i niedługo się za nie zabiorę :)

      Usuń
    2. Hmm tak sobie myślę czy czytanie "W Przededniu" przed skończeniem sagi o Enderze nie będzie Ci trochę wadzić. Chyba lepiej poznać całą historię Endera i formidów, a dopiero później zabierać się za poboczne historie. Zwłaszcza, że obie sagi są dużo lepsze od późniejszych książek autora - choć nadal go uwielbiam ;)

      Usuń
    3. Hmm może faktycznie masz rację ;) Lepiej najpierw przeczytam wszystkie tomy Sagi Endera :D a czytałaś coś jeszcze Carda (oprócz Sagi Cienia i Endera) ?

      Usuń
    4. Myślę, że przed "Mówcą umarłych" mógłbyś ewentualnie przeczytać "Endera na wygnaniu", bo akcja umiejscowiona jest między dwiema pierwszymi częściami, ale właściwie nie robi wielkiej różnicy kiedy ją przeczytasz :) Czytałam zbiory opowiadań "Mozaika" i "Chaos", ale bardzo dawno temu i niewiele z nich pamiętam, "Szkatułkę" - thriller, którego nie polecam, "Mistrza pieśni", "Glizdawce", "Oczarowanie", "Zadomowienie" (przyjemny horror, choć bez szału), "Tropiciela" i "Ruiny" - jeden z jego nowych cykli i absolutnie moją ukochaną powieść Carda "Zagubieni chłopcy", którą polecam zawsze wszystkim:) uff, trochę się tego nazbierało ;)

      Usuń
    5. Ohoho jest z czego wybierać ;) Ciekawią mnie ci "Zagubieni chłopcy"... może się kiedyś za nich zabiorę :D

      Usuń
  3. Ile książków *-*
    Chciałabym wszystkie książki, no, może oprócz Greya :PP
    "Rose Madder" Stephena Kinga moja siostra posiada (t o t a l n a maniaczka Kinga ;-;) i chyba niedługo przeczytam, choć jakoś nie polubiłam się z tym autorem. ;P
    "Park Jurajski", "Szklany Tron" i "Malfetto.." - chcę, chcę, chcę! ♥
    Co Carlosa Zafóna się trochę zniechęciłam po "Trylogii Mgły", więc chyba muszę odpocząć od niego na trochę i po innych książkach się za niego zabiorę. :)
    I tak w ogóle Nesbo! ♥
    Moja ślepota osiąga poziom krytyczny ;-; Gdyby nie koleżanka wyżej bym nie widziała ;-;
    Twój nick :O
    Haymitch<3 Haymitch<3 Igrzyska<3 *-*
    Peeta<3 Josh<3 #uzależnieniaiobsesjetakbardzo
    Pozdrawiam i zapraszam.33
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska Śmierci <3
      A co do "Szklanego Tronu", to już go zdążyłem przeczytać i na prawdę mi się podobał. Gorąco Ci go polecam ;)

      Usuń
  4. Stosik marzenie :) Najbardziej spodobała mi się książka Claire North,ale w sumie wszystkie chciałabym przeczytać.
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) za "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" zabieram się jutro i już się nie mogę doczekać :3

      Usuń
  5. Piękny, kilka bym przytuliła, ciekawa jestem Twojej opinii Trylogii Ciągu, ja po Neuromancerze jestem i nie wiem czy czytać dalej. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) za Trylogię Ciągu zabiorę się niebawem :D jestem tak samo ciekaw wszystkich książek z tej serii 'artefakty' :) to taka klasyka sci-fi która trzeba znać

      Usuń

Zapraszam do komentowania :)