sobota, 14 listopada 2015

Liebster Blog Award #3


Tym razem do Liebster Blog Award zostałem nominowany przez autorkę bloga Castle on a cloud, za co serdecznie dziękuję :) Myślę, że nikomu nie trzeba tłumaczyć na czym to polega, dlatego od razu przejdę do pytań :)

Zaczynamy!
 
1. Pierwsza książka, którą pamiętasz.
Już na sam początek trudne pytanie :P Wydaje mi się, że są to Przygody Koziołka Matołka. Jest to co prawda komiks, jednak przez sentyment pozwolę, go sobie tutaj umieścić :)

2. Ulubiony serial.
Nie potrafię wybrać jednego, dlatego powiem aż o trzech :) A są to:
- House of Cards
- Orange Is the New Black
- Modern Family

3. Żart, suchar, z którego zawsze się śmiejesz.

4. Tytuł, tekst piosenki, który opisuje twój obecny nastrój.
Muse Dead Inside  

5. Gdybyś mógł zagrać główną rolę w wybranym filmie, który byś wybrał?
Jestem beznadziejnym aktorem, dlatego nie podjąłbym się zagrania żadnej roli. Na wstępie zepsułbym cały film :D Chociaż wydaje mi się, że w roli nieboszczyka sprawdziłbym się idealnie xD 

6. Rzecz którą lubisz, ale niekoniecznie lubisz się tym chwalić.
Z tym pytaniem również miałem problem. Po długim zastanowieniu zdecydowałem się na: ocenianie książce po okładce. Nie wiem czy można nazwać to "rzeczą", jednak nie jest to coś, co u siebie lubię i do czego tym bardziej lubię się przyznawać.  

7. Mało znany blog, który chciałbyś polecić.
Książka zwierciadłem duszy - gorąco polecam :) 

8. Najlepszy motywator.
W moim przypadku najlepszym motywatorem jest czas :D Zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę, dlatego kiedy tego czasu zostaje niewiele, sprężam się i jak najszybciej robię to, co mam zrobić :D 

9. Ulubiona para, najlepszy romans.
Nie jestem fanem wątku romantycznego, ani tym bardziej nie mam ulubionej pary :) 

10. Popularne zachowanie, którego nie rozumiesz u innych ludzi.
Muszę przyznać, że jest to dość "dziwne" pytanie, zdecydowanie najtrudniejsze z wszystkich jedenastu :D Może być ono interpretowane na wiele sposobów oraz pozwala na pisanie całych referatów na ten temat, dlatego chyba nie podejmę się próby odpowiedzi :) 

11. Które z odwiedzonych przez Ciebie miejsc najbardziej Ci się podobało?
Tutaj również nie potrafiłem wskazać tylko jednego miejsca, dlatego wybrałem trzy:
- Praga
- Londyn
- Paryż


I to już koniec! Mam nadzieję, że odpowiedzi się Wam podobały :)


Nominuję:

Moje pytania: 
1. Książkowy świat, do którego najchętniej byś się przeniosła.
2. Science fiction czy fantasy?
3. W jaki sposób układasz książki na półce?
4. Jakim baśniowym stworzeniem byś była?
5. Najlepsza pozycja do czytania.
6. Wolisz czytać rano czy wieczorem?
7. Książka, którą poleciłabyś dosłownie każdemu.
8. Chciałabyś zostać kiedyś pisarką?
9. Co jest dla Ciebie ważniejsze? Fabuła czy bohaterowie?
10. Wypożyczasz książki z biblioteki?
11. Czytasz książki w obcym języku?

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi:) Odp. nr 3 jest najlepsza:D Dobre, nie znałam tego.

    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie znałaś Puszka ?? Klasyk sucharów :D

      Usuń
  3. Co do 8 mam identycznie! Tylko potem dostaję nagany za to, że robię na ostatnią chwilę i zazwyczaj na odwal się XD
    Dziękuję za nominację, to bardzo miłe i postaram się wykanać :* * ostatnio wszytskim się spodobało mnie nominować...*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy bardzo. Na nominację już odpowiedziałyśmy i zapraszamy do zapoznania się z nią.
    I Londyn... Londyn jest cudny, szkoda tylko, że taki duży bo trzeba by poświęcić dużo czasu na zapoznanie się z nim.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, nie spodziewałem się, że tak szybko odpowiecie na nominację :D serdecznie dziękuję :D

      Usuń
  5. Puszek rządzi :D Niebawem odpowiemy na nominację! :D
    ~Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszek jest świetny, nie słyszałam wcześniej tego żartu. Wcale nie taki suchar z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. Jak znajdę chwilę, to odpowiem na pytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orange Is the New Black uwielbiam ten serial :D Rzeczywiście nie ma się czym chwalić, ale ja też nie raz oceniam książkę po okładce, no może częściowo oceniam :D Wizualna część jest ważna, ale wiadomo nie najważniejsza :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)