środa, 2 grudnia 2015

BookAThon Polska TBR

Moje czytelnicze plany na BookAThon :)

 


BookAThon Polska trwa w najlepsze, a ja właśnie uświadomiłem sobie, że nic o nim nie napisałem na blogu :P Jak się pewnie domyśliliście, biorę udział w tej edycji bookathonu. Listę sporządziłem już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz przyszło mi do głowy, że mogę się nią z Wami podzielić :) Jestem pewien, że wszyscy wiedzą co to takiego bookathon i o co w nim chodzi, dlatego nie będę go szczegółowo opisywał. Jednak żeby tradycji stało się zadość pokrótce przypomnę jego zasady :)

BookAThon Polska to cykliczna akcja tygodniowego maratonu czytelniczego. W czasie jej trwania zachęcamy do stawiania przed sobą książkowych wyzwań i jak najczęstszego zagłębiania się w lekturze! Przebieg akcji możecie śledzić na blogach i kanałach Organizatorów, na stronie BookAThon.pl oraz w grupie BookAThon Polska na FB! 
(opis ze strony bookathon.pl)


Wyzwania:



Mój BookAThonowy TBR:


Książka z czymś czerwonym na okładce               Przeczytaj książkę z listy 100 tytułów BBC




Szkolna lektura, której nie przeczytałeś                      Tytuł, który zdobył nagrodę literacką




Przeczytaj książkę, którą wybrała dla                     Przeczytaj książkę polskiego autora
                               Ciebie inna osoba



Łącznie stron:
1581


Muszę przyznać, że plany, jak na mnie, są dość ambitne :) Mam jednak nadzieję, że sprostam każdemu wyzwaniu i uda mi się przeczytać wszystkie książki. Jeśli jednak nie, to trudno... najważniejsza jest przecież dobra zabawa :D

Uprzedzam, że nie będę pisał sprawozdań z poszczególnych dni bookathonu, bo zwyczajnie nie mam czasu (a raczej - wolę go spożytkować na czytanie :P). Jestem jednak pewien, że w niedzielę pojawi się podsumowanie całego tygodnia, żebyście mogli zobaczyć jak mi poszło i ile książek udało mi się przeczytać :)


A Wy?
Bierzecie udział w BookAThonie?
Jakie są Wasze czytelnicze plany?

Piszcie w komentarzach :)

15 komentarzy:

  1. Nie czytałeś "Folwarku..."?! To całe szczęście, że teraz to nadrobisz ;) "Kolor magii" jest świetny, więc też czekam na Twoje wrażenia. Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zarówno Folwark, jak i Kolor magii zamierzam zrecenzować, dlatego obserwuj bloga, żeby nie przegapić recenzji ;) mam również nadzieję, że uda mi się przeczytać i zrecenzować resztę książek z tego bookathonu :D

      Usuń
  2. Czytałam "Wielkiego Gatsby'ego". Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po lekturze :) Genialna powieść <3

      Usuń
  3. Chciałam wziąć udział, ale coś nie pykło :P
    Pozdrawiam, Julka z bloga http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oby w następnej edycji udało Ci się wziąć udział :D

      Usuń
  4. Nie zakładaj, że może się udać - dasz radę! :D Ja nawet nie myślę o takich wyzwaniach, czytam zbyt wolno i nie znoszę czuc na plecach oddechu goniącego mnie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki za słowa motywacji :) Ja też czytam dość wolno, jednak jak to mówią - dla chcącego nic trudnego :D

      Usuń
  5. Podziwiam osoby, które podejmują się takiego wyzwania, które dla mnie wydaje się niemożliwe do spełnienia ... Oczywiście trzeba liczę się z tym, że tak naprawdę to tylko ma być dobra zabawa, a skoro "do odważnych świat należy" to i ja kiedyś zdecyduję się na udział w BookAthonie :)
    Życzę powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Najważniejsza jest zabawa :D oby w następnej edycji udało Ci się wziąć udział ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) wyszło trochę takie połączenie starego z nowym :D Cieszę się, że w końcu będę miał okazję, żeby przeczytać książki, na które od dawna miałem ochotę, ale nigdy nie było na nie czasu ;)

      Usuń
  7. Mam za dużo książek do przeczytania na już, by brać udział w podobnych akcjach. Przyznam jednak, że bardzo mi się podobają :) Może kiedyś uda mi się do nich dołączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się znaleźć czas :) Takie akcje to świetna sprawa :D

      Usuń

Zapraszam do komentowania :)