czwartek, 31 grudnia 2015

PODSUMOWANIE 2015r.

Blogowe i książkowe podsumowanie 2015r. :)



Liczba przeczytanych książek
52


Najlepsze książki



Najlepsze filmy



Najlepsze seriale



A teraz garść statystyk:

Stan biblioteczki
110 książek

Liczba nowych książek
około 65

Liczba opublikowanych postów
31

Najpopularniejszy post
❄ Najlepsze książki pod choinkę | Przewodnik prezentowy ❄

Liczba obserwatorów
52

Liczba wyświetleń
4728

Liczba komentarzy
237


2015 był wspaniałym i pełnym pozytywnych wrażeń rokiem. W przeciągu tych 365 dni wydarzyło się tyle miłych i ekscytujących rzeczy, że aż nie sposób ich wszystkich wymienić. Z pewnością jednym z ważniejszych wydarzeń tego roku jest założenie bloga! Podczas wakacji coś mnie natchnęło i pod wpływem impulsu rozpocząłem moje blogowanie :) Teraz wiem, że była to dobra decyzja, a każdy kolejny obserwator i komentarz tylko motywuje mnie do dalszego pisania :D

Innym miłym wydarzeniem 2015r. były Targi książki w Krakowie :) Pierwsze, ale za to jakie udane i fantastyczne, targi na jakich byłem. Jestem pewien, że jeszcze długo będę wspominał panującą na nich atmosferę, jak i sam event.

Ważnym krokiem w mojej literackiej podróży było z pewnością dołączenie do Redakcji Essentia :) To właśnie u nich postawiłem moje pierwsze recenzenckie kroczki i otrzymałem pierwsze egzemplarze recenzenckie. Poznałem tam również wielu pozytywnie zakręconych ludzi, którzy tak samo jak jak kochają czytać książki i pisać o nich :D

2015r. uważam za niezwykle udany. Byłem świadkiem wielu wspaniałych chwil oraz mogłem brać udział w kilku niezwykłych wydarzeniach. Poznałem także sporo osób, które tak samo jak ja kochają książki oraz czytanie :) Mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy, albo przynajmniej równie dobry, co poprzedni :D

Pragnę także podziękować Wam za to, że tak ciepło przyjęliście mnie i mój blog oraz za każdy zostawiony przez Was pozytywny komentarz :) Wasze miłe słowa niejednokrotnie poprawiły mi humor i za każdym razem motywowały do dalszego blogowania :D Mam nadzieję, że w przyszłym roku znowu się zobaczymy i równie często będziecie odwiedzać mój blog!


Korzystając z okazji pragnę złożyć Wam najszczersze życzenia noworoczne oraz życzyć:


Niech ten nowy rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego i żebyście doświadczyli samych wspaniałych i pozytywnych chwil :) I oczywiście, żebyście przeczytali jak najwięcej genialnych książek :D


Do zobaczenia za rok!

15 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym już Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wielki Gatsby" jest genialny ! No i "Whiplash" też :)
    Życzę świetnego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gatsby'ego czytałam w 2014 roku (ojejku to już 2 lata temu! :O) i pomimo tego, że przeczytałam go naprawdę szybko, nie wspominam go jakoś rewelacyjnie. Dobra książka, jednak mnie nie porwała. Futu.re to moje wielkie odkrycie roku 2015, nie miałam styczności z tym autorem wcześniej, a jego książkę dostałam przez przypadek. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogłam ją przeczytać, ponieważ okazała się fenomenalna.

    Co do seriali... od dawna mam ochotę na House of cards i chyba sięgnę po ten serial na przerwie zimowej. Orange is the new black oglądałam, jakieś pięć odcinków, jednak później zapomniałam o tym serialu i nadal nie mam ochoty aby do niego wrócić. Gratulację statystyk, obserwatorów, przeczytanych książek, a przede wszystkim rozpoczęcia blogowania.
    Na 2016 roku życzę więcej ochoty do pracy nad blogiem, ale również i sobą, wiele wspaniałych książek i jeszcze lepszych statystyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jeśli spodobało Ci się Futu.re, to polecam sięgnąć po Metro 2033 (ten sam autor, ten sam genialny styl) :D

      Usuń
  5. Kurczę, Twoje statystyki w pewnej części przypominały moje... :p Gratuluję wyników i życzę czytelniczego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że mamy podobny gust książkowy ;) Chętnie zajrzę jeszcze na Twojego bloga.

    Pozdrawiam, Melomol :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dołączenia do redakcji. To są wręcz fantastyczne wyniki i życzę Ci, aby kolejne lata były równie owocne!Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, szczęścia zdrowia i oczywiście spełnienia marzeń, bo chyba nic bardziej nie cieszy człowieka jak satysfakcja z pokonania wyznaczonego sobie celu.Mam nadzieję,że uda nam się spotkać na Targach Książki w Krakowie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również mam nadzieję, że się potkamy :D

      Usuń
  8. Ile Ty masz książek ;-;
    Huxleyem mnie zaskoczyłeś, bo z opisu wydawała mi się na prawdę mało zachęcająca, choć jestem miłośniczką tego gatunku... Możliwe, że kiedyś uda mi się dać jej szansę i zagości na mojej półce :)
    Gratuluję wyniku! 52 książki, czyli jednak możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) A po "Nowy wspaniały świat" polecam sięgnąć - kawał dobrej literatury :D

      Usuń
  9. Gratuluje takiego wyniku życzę zaczytanego 2016 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja też byłam na Targach w Krakowie, drugi raz z rzędu. ;)
    Gratuluję pięknych wyników. ;) Co do książek i seriali, nie znam, raz, że nie zaczytuję się w takie książki, a dwa seriali nie oglądam, chyba, że pojedyncze odcinki Kiepskich, czy Miodowych lat od czasu do czasu. A co do filmu, z Whiplashem się zgadzam. Zasługuje na wyróżnienie.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)