czwartek, 24 grudnia 2015

❄ Świąteczny TAG ❄

Kiedy najlepiej zrobić Świąteczny TAG? Oczywiście, że w Wigilię :)



Do Tagu zostałem nominowany przez autorów bloga Książkowe zacisze (za co serdecznie dziękuję) :) Sam zamierzałem go wykonać, ale skoro zostałem do niego dodatkowo nominowany, to tym bardziej mam motywację, żeby go u siebie zrobić. Nawiasem mówiąc, to cud, że w tym świątecznym amoku udało mi się chociaż na chwilę usiąść do komputera :)

Zaczynamy!

1. Twój ulubiony świąteczny film to

Chyba nie mam takiego, który oglądałbym rok w rok, ale jest taki jeden, który od zawsze kojarzy mi się ze świętami. Jest nim Charlie i fabryka czekolady :) Nie jest to może arcydzieło kinematografii, ale ten film ma coś takiego w sobie, co powoduje, że jeszcze bardziej czuję magię świąt ;)


2. Twój ulubiony kolor świąteczny

Uwielbiam zarówno czerwony, jak i zielony, jednak moim ulubionym jest chyba złoty.


3. Ubierasz się świątecznie czy spędzasz święta w piżamie?

Raczej odświętnie. Uważam, że święta to taki czas, w którym wypada "ładniej wyglądać" :D


4. Jeśli mógłbyś dać w tym roku prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?

Z pewnością obdarowałbym moją mamę :) Jest Ona jedną z najważniejszych osób w moim życiu i gdybym mógł, obdarowałbym ją wszystkim, co możliwe :)


5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?

W świąteczny poranek :)


6. Czy kiedykolwiek zbudowałeś domek z piernika?

Nie. Znając moje możliwości kucharskie i tak by nic z tego nie wyszło :D


7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Spać. Naprawdę :P Przerwa świąteczne to jeden z niewielu okresów w roku, kiedy mogę się porządnie wyspać... Oprócz tego lubię też oczywiście jeść :D W czasie świąt jest tyle pyszności, że aż nie sposób się oprzeć.


8. Jakieś świąteczne życzenia?

No to może... obyście jak najwięcej czytali i żeby zawsze sprawiało Wam to jak największą radość :)


9. Ulubiony Bożonarodzeniowy zapach?

Jest ich wiele, jednak najbardziej lubię chyba zapach choinki. Aromat żywej, świeżo ściętej choinki to jeden z najładniejszych zapachów na świecie :D


10. Twoje ulubione świąteczne jedzenie

Ciasta, ciasta i jeszcze raz ciasta ;P Moja mama tak wspaniale piecze, że aż nie sposób się oprzeć jej wypiekom (zresztą nie tylko wypiekom). A jeśli chodzi o wigilijne dania, to chyba gołąbki :D



Korzystając z okazji i tej świątecznej atmosfery na moim blogu, chciałbym życzyć Wam wszystkim

Wesołych świąt!


Obyście przeżyli te święta w rodzinnej i miłej atmosferze, bez żadnych kłótni i nieporozumień, a pod choinką znaleźli same wymarzone prezenty (rzecz jasna - książki) :)

Dużo śniegu, smacznej rybki, lekkiej i niegroźnej chrypki, uśmiechu od ucha do ucha i pogody ducha w nadchodzące święta!     

10 komentarzy:

  1. Fajny tag! Ja też lubię kolor czerwony! :D
    Dziękuję i Tobie życzć Spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! Miło czytało się Twoje odpowiedzi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Spełnienia najskrytszych marzeń, mnóstwa pięknych książek, uśmiechu na twarzy i samych cudownych chwil! 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Jako że kompletnie nie umiem składać życzeń, odpowiem jedynie "nawzajem" :P

      Usuń
  4. W moim domu "ładnie" się ubieramy tylko na wigilię, a 25 grudnia cała rodzina jest ubrana w piżamy :D
    Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pytania :)
    https://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o filmy świąteczne, to chyba nie potrafię wymazać z głowy Kevina samego w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie przepadam za tym filmem. Dlatego cieszę się, że w moim domu w czasie świąt telewizor jest wyłączony ;)

      Usuń
  7. Też lubię spać i jeść ;) po świętach wróciłam do domu z ogromną wałówką od rodziny, głównie ciasta, zastanawiam się kiedy ja to wszystko zjem... może wysłać Ci trochę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha bardzo chętnie :D Jedzenia nigdy za wiele :P

      Usuń

Zapraszam do komentowania :)