środa, 23 marca 2016

TBR | Wiosna 2016

Moje plany czytelnicze na najbliższe miesiące :)

 


Wiosna rozpoczęła się już na dobre, a za oknami widać pierwsze zmiany. Dni są coraz dłuższe oraz znacznie cieplejsze, a natura powraca do życia. Jednak nowa pora roku to nie tylko zmiany w przyrodzie, ale też kolejny sezon czytelniczy. Oznacza to, że przyszła pora na zrobienie sobie książkowych planów na najbliższe miesiące! Wraz z odradzającą się przyrodą, zawsze nabieram chęci na czytanie, dlatego mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się sięgnąć po sporą liczbę książek. W tym celu przygotowałem sobie listę dziewięciu tytułów, na które mam największą ochotę. Wierzę, że uda mi się przeczytać znacznie więcej, jednak za te książki zabiorę się w pierwszej kolejności :)


Tak oto prezentuje się mój wiosenny TBR:






Raczej nie wybierałem książek tak, żeby pasowały do pory roku. Patrząc na to zestawienie, zdaję sobie sprawę, że jest ono bardzo różnorodne. Dominuje tu literatura współczesna, choć znalazło się też miejsce dla dwóch kryminałów oraz jednej młodzieżówki. W najbliższych miesiącach postanowiłem nadrobić też trochę polskich twórców, stąd obecność Żulczyka, Małeckiego, czy Mroza. Jest tu też kilka nowości, które najbardziej mnie zainteresowały, w tym Naśladowcy, za których zabieram się praktycznie na dniach. Na wszystkie te tytułu mam ogromną ochotę i czuję, że przypadną mi do gustu. Największe oczekiwania mam chyba względem Fatum i furii oraz Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender. Obie te książki są wychwalane na każdym kroku, dlatego mam nadzieje, że i ja się w nich zakocham :)

Tak jak wspominałem, mam nadzieję, że tej wiosny uda mi się przeczytać znacznie więcej niż te dziewięć pozycji. Czy uda mi się jednak przeczytać wszystkie książki z tej listy? Raczej nie. Wierzę natomiast, że uda mi się sięgnąć chociaż po kilka z nich :)

A Wy?
Tworzycie tego typu listy czy wybieracie książki na bieżąco?
 Jakie są wasze czytelnicze plany na wiosnę?

Piszcie w komentarzach :)

17 komentarzy:

  1. Ja wybieram na bieżąco :) Ciekawa jestem Fatum i furia, a polecam Ci Oddam ci słońce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybieram na bieżąco. Jaki mam nastrój takie książki czytam :P
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega się cieszę, że będziesz czytać 'Oddam ci słońce', bo książka jest wspaniała! Reszty nie czytałam, ale już czas nadrobić zaległości. Zaczytanej wiosny :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci zatem, abyś zrealizowała swoje wszystkie czytelnicze plany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powieść Leslye Walton oraz "Oddam ci słońce" z miłą chęcią bym czytała! A co do powieści Mroza, ostatnio czytałam negatywne recenzje i one utwierdziły mnie w przekonaniu, że nią warto sięgać po książki autora. Jedna recenzja wystarczyła by mnie do wszystkich książek zniechęcić, więc no ;) Życzę powodzenia, mam nadzieję, że wszystko przeczytasz. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasami sobie planuje, a czasami dobieram sobie do nastroju. Parę z tych książek mam w planach. Ciekawa jestem twojego zdania o "Cudownych i osobliwych przypadkach Avy Lavender" i "Oddam ci słońce", bo ich jeszcze nie czytałam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dygot", "Fatum i furia", "Oddam ci słońce" i "Ekspozycja" - również planuję kiedyś przeczytać :) A "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" gorąco polecam, genialna powieść, przepiękna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko "Oddam ci słońce" - byłam i nadal jestem zachwycona tą powieścią :)
    "Ekspozycję", "Fatum i furię" oraz "Osobliwe..." również mam w planie, ale nie wiem czy wszystkie przeczytam wiosną :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie przeczytaj "Oddam Ci słońce"! Wiedz, że niecierpliwie wyczekuję recenzji :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę szczerze polecić "Oddam ci słońce", naprawdę niezwykła i refleksyjna lektura. Ja natomiast raczej nie mam dokładnie sprecyzowanych planów na najbliższe miesiące, ale "Ekspozycję" również chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Osobliwe" są naprawdę bardzo osobliwe. :) To tak niezwykle inna książka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar skończyć serię Dary Anioła, a potem się pomyśli co dalej :D
    Też mam zamiar przeczytać Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender.
    Pozdrawiam cieplutko,
    SilverMoon z bloga Books obsession :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna planuję przeczytać "Oddam Ci słońce", ale niestety mam mało czasu przez przygotowania do matury. Nie tworzę takich list, zawsze wybieram książkę na którą mam aktualnie ochotę :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie, ja biorę to, na co akurat mnie najdzie, nie planuje czytania ;) Pan Mróz mnie trochę ciekawi.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. "Naśladowców" mam już za sobą, a niedługo planuję zabrać się za osławioną "Ekspozycję". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie polecam "Oddam Ci słońce" - mimo że początek nie należy do najłatwiejszych, to zakończenie zachwyca i skłania do refleksji. Mam nadzieję, że i Ciebie książka zachwyci.

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja układam książki w takiej kolejności, w jakiej zamierzam je czytać :D Bardzo chcę przeczytać "Fatum i furię", a od dłuższego już czasu planuję "Oddam ci słońce".
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)