czwartek, 28 kwietnia 2016

Book Haul | Kwiecień 2016

Zdobycze książkowe kwietnia :)

 


Po obfitującym w nowości marcu, kwiecień był miesiącem uspokojenia. Moje półki wzbogaciły się o 7 książek, co uważam za przyzwoity wynik. Na wszystkie ze zdobyczy mam ogromną ochotę, a część z nich zdążyłem już nawet przeczytać! Bardzo się cieszę, że w tym miesiącu przybyło do mnie stosunkowo mało tytułów, ponieważ w końcu będę mieć okazję nadrobić powieści, które czekają w biblioteczce na swoją kolej od wieków. Niemniej jednak, jestem bardzo zadowolony z publikacji, które ostatnio do mnie przybyły :)

Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
Z wymiany na lubimyczytać.pl. Jest to jeden z tytułów, którego polskiej premiery najbardziej nie mogłem się doczekać. Mimo to ciągle się za niego nie zabrałem! Mam jednak nadzieję, że w maju w końcu uda mi się sięgnąć po tę, wszędzie tak wychwalaną, powieść :) 

Chłopak, który stracił głowę - John Corey Whaley
Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwartego. Przyjemna powieść młodzieżowa o niewykorzystanym potencjale (recenzja do poczytania TUTAJ). 

Vernon Subutex - Virginie Despentes
Upolowane na znak.com.pl. Jedna z ostatnich premier, na które mam ogromną ochotę. Szykuje się mocna, odważna literatura, której już się nie mogę doczekać. 

Mówiąc Inaczej - Paulina Mikuła
Zakup własny. Jako że Paulina to jedna z moich ulubionych vlogerek, nie mogłem się obejść bez jej książki. Szykuje się coś śmiesznego i mądrego zarazem. Kto wie, może w końcu nauczę się mówić i pisać poprawnie... :P 
 
Naśladowcy - Ingar Johnsrud
Finalny egzemplarz książki, którą w marcu recenzowałem dzięki współpracy z Wydawnictwem Otwartym. Moje pierwsze, i jakże udane, spotkanie ze skandynawskim kryminałem (recenzja do poczytania TUTAJ). 

Królowie Dary - Ken Liu
Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Sine Qua Non. Powieść fantasy na najwyższym poziomie, w której całkowicie się zakochałem (recenzja do poczytania TUTAJ). 

Trzej muszkieterowie - Alexander Dumas
Upolowane na znak.com.pl. Klasyk literatury, z którym bardzo chcę się zapoznać. A że akurat był w promocji, to nie mogłem się powstrzymać i kupiłem :)


Mimo że plany czytelnicze na maj mam już zrobione, to postaram się wcisnąć tam kilka książek z tego stosu. Najbardziej zależy mi na przeczytaniu Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender, dlatego to po nie sięgnę w pierwszej kolejności. Jeśli się uda, to w następnym miesiącu chciałbym także przeczytać Vernon Subutex. Jak jednak wyjdzie - zobaczymy w maju.

Mam przeczucie, że w maju przybędzie do mnie sporo książek. Ich głównym źródłem będą oczywiście Warszawskie Targi Książki, na które się wybieram. Mam jednak nadzieję, że wykażę się silną wolą i kupię jedynie te tytuły, na których najbardziej mi zależy. Coś mi się jednak wydaje, że moja silna wola nie będzie wystarczająco silna :D


Ile książek przybyło do Was w tym miesiącu?
O jakie tytuły wzbogaciła się Wasza biblioteczka?

Piszcie w komentarzach :)


Przypominam o trwającym na moim blogu ROZDANIU!

http://mybooktown.blogspot.com/2016/04/rozdanie.html

35 komentarzy:

  1. Plany czytelnicze... jak to poważnie brzmi ;P U mnie nigdy nie wiadomo, co się trafi - bo bywa, ze nagle uznaje "hej, nudzi mi się" i szukam ebooka jakiejś znanej młodzieżówki, by w końcu poznać. Albo idę do biblioteki i nagle się okazuje, że widzę książkę z okładką która tak mi się podoba że ja ją chce... XD W planach mam to, co mam zakupione, jednak zbyt wiele też nie kupuje... Choć ok... w kwietniu wyjątkowo trochę książek do mnie trafiło. Chłopcy 1-4, Grimm City, Jestem numerem cztery, Złodziej Pioruna, Szklany Miecz i jakaś losowa pozycja z Biedronki... okeeej, trochę tego mi się trafiło XD Ale to tak wyjątkowo w tym miesiącu.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe XD Ja staram się mniej więcej planować, choć oczywiście zdarza mi się czasami improwizacja lub nagła zmiana planów. Powinienem sięgać po te tytuły, które kurzą się u mnie od wieków, jednak nowości oraz promocji jest po prostu zbyt dużo, by przejść obok nich obojętnie :P W odwlekaniu sięgania po własne książki "pomocna" jest też biblioteka. Za każdym razem wracam z niej z pokaźnym stosem, za który zabieram się w pierwszej kolejności :D

      Usuń
  2. Trzy z nich mam na półce: "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Laverder", " Chłopaka, który stracił głowę" oraz "Trzech muszkieterów". Natomiast "Królowie Dary" muszę zakupić, bo zapowiada się cudowna powieść :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę stosiku! :)
    Bardzo ciekawi mnie książka "Królowie dary", mimo że waham się dość mocno co do jej zakupu!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/dwor-cierni-i-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę stosiku ;)) Czytałam "Mówiąc Inaczej", polecam Ci serdecznie! Mega śmieszna i ciekawa :)\

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki pokaźny stosik. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z twojego stosiku czytałam tylko Cudowne i osobliwe przypadki Avy Lavender i nawet mi się podobało :D
    Super stosik *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tytuły. Ja również jestem bardzo ciekawa książki Pauliny z Mówiąc inaczej, chętnie ją oglądam :) W tym miesiącu sporo książek kupiłam tanio na Allegro oraz skorzystałam z Dnia Książki w księgarni Nieprzeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chcę przeczytać w końcu "Trzech muszkieterów". Mam w domu wydanie z jakiejś gazety z bardzo małymi literkami i teraz poluję na jakieś lepsze wydanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźny stosik ;)
    U mnie doszedł jedynie "Pan Mercedes" Kinga i już powoli czaję się do rozpoczęcia czytania, chociaż mam do dokończenie "Podpalaczkę" ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja biblioteczka dość się wzbogaciła, ale kiedy ja to wszystko przeczytam ? Muszę koniecznie przeczytać "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ava Lavender jest niesamowita! Uwielbiam! :)
    Zazdroszczę Chłopaka, który stracił głowę! O jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w kwietniu nie pojawiło się nic nowego, za to maj będzie klęską dla mojego portfela :D
    Btw, też czaiłam się na "Muszkieterów", którzy byli w naprawdę świetnej cenie, ale cóż... Powinnam najpierw przeczytać wszystkie książki ze swojej półki, niektóre stoją tam kilka lat ( :D )

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka takich pozycji :D Za każdym razem obiecuję sobie, że w końcu po nie sięgnę, jednak ostatecznie rzadko kiedy mi to wychodzi :(

      Usuń
  13. U mnie znowu wynik dwucyfrowy przybyłych książek. :) Niebawem wpis z tej okazji :)
    Chętnie również przygarnęłabym książkę Pauliny Mikuły czy też "Chłopak, który stracił głowę" lub "Osobliwe i cudowne...". :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie jestem ciekawa Vernon Subutex :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza od góry tak bardzo chciałabym przeczytać <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie pierwsze pozycje z chęcią bym przeczytała :)
    Jeśli chodzi o "Mówiąc Inaczej", to uwielbiam Paulinę i jej kanał, więc również z ogromną przyjemnością przygarnęłabym książkę, mam nadzieję, że niedługo się uda! :)
    Ja jeszcze nie robiłam podsumowania, to nie wiem ile dokładnie książek mi przybyło, ale już wiem, że w porównaniu z poprzednimi miesiącami, jest to bardzo dużo nowych pozycji! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanał Pauliny jest genialny i wierzę, że jej książka również taka będzie. Pobieżnie ją przeglądnąłem i wiem, że zapowiada się coś naprawdę dobrego :)

      Usuń
  17. Ha, "Trzej Muszkieterowie" z promocji znaku, na których sama nie mogłam sobie nie pozwolić i już zdobią moją półkę! Trafiłeś na tę promocję za 19,90? :D
    Gratuluję wszystkich zdobyczy, same fajne kąski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie ta promocja. Wcześniej odstraszała mnie cena, jednak jak zobaczyłem taką obniżkę - nie mogłem się powstrzymać :D

      Usuń
    2. Dokładnie tak samo jak ja! :D

      Usuń
  18. Same cuda :D Z chęcią przeczytałabym "Chłopaka..." oraz "Królów dary" :) A w kwietniu do mojej biblioteczki przybyło jedynie 5 tytułów! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Królowie Dary sama bym z chęcią przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny stos! Strasznie zazdroszczę "Chłopaka, który stracił głowę", "Mówiąc Inaczej" i "Trzech muszkieterów". Czekam na recenzję książki "Vernon Subutex", być może mnie do niej ostatecznie przekonasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja Vernon Subutex na pewno się pojawi. W bliżej nie określonej przyszłości... ale się pojawi :D

      Usuń
  22. Mówiąc Inaczej oraz Cudowne i Osobliwe przypadki Avy Lavender są już za mną :D Na pewno nie będziesz żałować. Paulina rozśmiesza czytelnika do łez, natomiast Ava wzrusza jak mało kto :)

    Z reszty książek bardzo ciekawi mnie "Chłopak, który stracił głowę" i "Królowie Dary", której objętość nieco mnie przeraża :)

    Pozdrawiam

    Iza z
    Książkomaniacy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tym roku twardo postanowiłam, by kupować jak najmniej, albo w ogóle, przez co w poprzednich miesiącach praktycznie nic do mnie nie przybyło, aż do kwietnia. Kiedyś musiał przyjść ten słaby moment ;D Co prawda było to 9 książek a dwie kolejne są w drodze ale pewnie z pustymi rękoma z Tagów nie wrócę ;)
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z krakowskich targów przywiozłem pięć książek, dlatego myślę, że i teraz ten wynik się powtórzy. Mam nadzieję, że moja wola będzie wystarczająco silna, żeby nie zostawić na targach całego majątku :D

      Usuń
  24. Również mam to piękne wydanie Muszkieterów oraz Avę Lavender ♥ Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stosik! Zazdroszczę "Chłopaka, który stracił głowę", bo sama koniecznie muszę przeczytać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super książki! Zazdroszczę paru pozycji :) ja plany czytelnicze to mam takie ze lepiej nie mówić :D za dużo książek, za mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  27. Królów Dary odbiorę sobie w poniedziałek z salonu Świata Książki, ale nie wezmę się od razu do czytania, chwilowo mam inne priorytety, mam nadzieję, że w czerwcu się uda przeczytać tą wszędzie chwaloną powieść.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)