sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie miesiąca | Marzec 2016

Marzec w liczbach :)

 


Aż trudno uwierzyć, że to już kwiecień. Marzec minął mi niespodziewanie szybko (zresztą tak samo jak dwa poprzednie miesiące). W końcu nastała wiosna, z czego się bardzo cieszę, bo już miałem dość tej pseudo zimy. Mimo że marzec nie obfitował w jakieś spektakularne wydarzenia, to i tak zaliczam te 4 tygodnie do bardzo udanych. Przeżyłem kilka miłych chwil, przeczytałem parę świetnych książek, a mój blog bardzo się rozwinął (ale o tym później). Nie przedłużając, zapraszam na podsumowanie marca!


W marcu przeczytałem:
- Morfina Szczepan Twardoch ★★★★★★★★★☆
- Mistrz i Małgorzata Michaił Bułhakow ★★★★★★★★★★
- Od urodzenia Elisa Albert ★★★★★★☆☆☆☆ (recenzja)
- Zero Marc Elsberg ★★★★★★★☆☆☆ (recenzja)
- Naśladowcy Ingar Johnsrud ★★★★★★★☆☆☆ (recenzja)
- Wszechświat kontra Alex Woods Gavin Extence ★★★★★★★★☆☆ (recenzja wkrótce)


Najlepsza książka: 
Muszę przyznać, że w tym miesiącu konkurencja była dość duża, choć ostatecznie bezapelacyjnie wygrywa Mistrz i Małgorzata. Powieść Michaiła Bułhakowa z rzędu stała się moim ulubionym klasykiem oraz ulubioną lekturą szkolną. Na uwagę zasługuje również genialna Morfina Szczepana Tawrdocha oraz bardzo przyjemny Wszechświat kontra Alex Woods.
Najgorsza książka: 
W tym miesiącu na szczęście nie było żadnej złej lub rozczarowującej książki.


W marcu obejrzałem:
- Spotlight ★★★★★★★★★☆
- Dziewczyna z portretu ★★★★★★★☆☆☆
- Lobster ★★★★★★★★☆☆
- Body/Ciało ★★★★★★★★☆☆
- House of Cards (4. sezon) ★★★★★★★★★☆
- How to Get Away with Murder (końcówka 2. sezonu) ★★★★★★★☆☆☆


Najlepszy film/serial: 
Nie ma wyjścia, muszę wymienić aż cztery tytuły: Spotlight, Lobster, Body/Ciało i House of Cards. Każdy inny i na swój sposób genialny. Gorąco polecam Wam wszystkie te produkcje.
Najgorszy film/serial: 
W tym miesiącu również nie było żadnego złego filmu, choć muszę przyznać, że zawiodłem się nieco na Dziewczynie z portretu (ale tylko odrobinę :D).


Na blogu pojawiły się recenzje książek:

Pozostałe posty:
TBR na kwiecień:
- Chłopak, który stracił głowę John Corey Whaley
- Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton
- Ekspozycja Remigiusz Mróz


Za Chłopaka, który stracił głowę zabieram się na dniach, dlatego niedługo możecie spodziewać się recenzji. Następnie sięgnę prawdopodobnie po Ekspozycję, którą będę czytać w ramach Kryminalnego Klubu Książki. Już się nie mogę doczekać mojego pierwszego spotkania z piórem Remigiusza Mroza! W tym miesiącu chciałbym także w końcu przeczytać Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, o których słyszałem same dobre opinie. Wszyscy pokochali tę książkę, dlatego i ja chciałbym się nią zachwycić. Oczywiście, mam nadzieję, że w kwietniu uda mi się przeczytać więcej niż te trzy tytuły, jednak to właśnie na nie mam największą ochotę, i to po nie sięgnę w pierwszej kolejności :)
Dodatkowo:
W marcu licznik na blogu przekroczył 100 obserwatorów! Dziękuję Wam za to z całego serca :) Nie spodziewałem się, że w tak krótkim czasie uda mi się osiągnąć taką liczbę. Wciąż nie mogę uwierzyć, że ktoś chce czytać moje "bazgroły" :P Mogę zdradzić, że w ramach podziękowania szykuję dla Was konkurs... (szczegóły niebawem :D). Oprócz tego, w tym miesiącu udało mi się nawiązać moje pierwsze współprace! Rozpocząłem współpracę z dwoma wydawnictwami: Wydawnictwem Kobiecym oraz Wydawnictwem Otwartym! Efektem tego są dwie przedpremierowe recenzje (Od urodzenia oraz Naśladowców), które ukazały się niedawno na blogu. Ponadto otrzymałem egzemplarz recenzencki Chłopaka, który stracił głowę (o którym niebawem napiszę). Jestem niesamowicie zadowolony i bardzo cieszę się z nawiązania tych współprac. Mam nadzieję, że My BookTown będzie się coraz bardziej rozwijał :)

Marzec był dla mnie bardzo udanym miesiącem, obfitującym w wiele ciekawych wydarzeń. Mam nadzieję, że kwiecień będzie jeszcze lepszy, i że będę miał okazję sięgać po same dobre tytuły :)


A Wy?
Jak spędziliście marzec?
Ile książek udało się Wam przeczytać w tym miesiącu?

Piszcie w komentarzach :)

22 komentarze:

  1. Bardzo udany miesiąc! Gratuluję stówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam fragment "Dziewczyny z portretu" ale nie dałam rady XD Film jest... przesłodzony, poza tym nie przepadam za głównym aktorem. Za to uwielbiam panią grającą jego żonę <3 Omm, nie dość, że śliczna to jeszcze dobrze gra. Kurcze, nie czaje faceta, który wolał być babą, zamiast przebywać w towarzystwie, z zgodzie, tak uzdolnionej i dobrej żony... XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia do Twoich. Nie za bardzo podobał mi się Redmayne (zwłaszcza w tych "męskich" scenach), za to Alicia Vikander pozytywnie mnie zaskoczyła. Uważam, że świetnie zagrała :D Film ogólnie dobry, choć chwilami faktycznie przesłodzony.

      Usuń
  3. Ja również przeczytałam 6 książek w marcu :) Ja już od dawna chcę obejrzeć Body/Ciało, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć tego filmu :c Gratuluję stówki! Wow! Trzymam kciuki za drugie tyle! Całusy :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników i współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ilości obserwatorów :) Rzeczywiście same dobrw filmy i książki przytrafiły ci się w tym miesiącu! Na Danish Girl bardzo długo czekałam, ale jak już pojawiła się w kinach to w końcu nie poszłam. I jestem pozytywnie nastawiona do Alexa Woodsa, mam nadzieję, że niedługo uda mi się wreszcie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ilości obserwatorów :) Rzeczywiście same dobrw filmy i książki przytrafiły ci się w tym miesiącu! Na Danish Girl bardzo długo czekałam, ale jak już pojawiła się w kinach to w końcu nie poszłam. I jestem pozytywnie nastawiona do Alexa Woodsa, mam nadzieję, że niedługo uda mi się wreszcie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w marcu tylko 5 przeczytanych książek, ale i tak jestem z siebie zadowolona. Tobie gratuluję świetnych wyników i życzę udanych kwietniowych lektur ;D

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu przeczytać "Mistrza i Małgorzatę"! Nie wiem ile zachwyconych głosów muszę jeszcze usłyszeć, żeby w końcu się zebrać i po nią sięgnąć, ale stoi i czeka na półce już od bardzo dawna! Poza tym gratuluję sukcesów blogowych, setki obserwatorów i pierwszych współprac. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Po Mistrza i Małgorzatę sięgaj jak najszybciej! Na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  9. Zero czeka na mojej półce, a aktualnie jestem w trakcie czytania innej książki Marca Elsberga, czyli "Blackout" :)
    Zazdroszczę, że masz czas nadrabiać filmy i seriale. Ja, w miesiąc do matury, prawię nie rozstaję się z podręcznikami... :(
    Polecam Avę Lavneder! <3 Chłopaka, który stracił głowę mam nadzieję niedługo przeczytać. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałeś bardzo udany miesiąc, mnie niestety szczęście nie dopisało, przeczytałam 3 książki :(( Też muszę się zabrać za Ekspozycję :) Gratuluję 100 obserwatorów oraz pierwszej współpracy :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam zamiar w kwietniu przeczytać Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender :D
    Gratuluję udanego miesiąca i życzę jeszcze lepszego kwietnia! :3
    Pozdrowienia,
    SilverMoon z bloga Books obsession :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zero" bardzo mnie ciekawi. Mam ją w bibliotece i na pewno kiedyś wypożyczę :) Jeśli chodzi o Twoje TBR, to wszystkie wymienione przez Ciebie książki chętnie bym przeczytała, ale "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" mam na półce więc pójdą na pierwszy ogień ;) Pozdrawiam i życzę zaczytanego kwietnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zero polecam - świetny kryminał. Na Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender również mam wielką ochotę :) Mam nadzieję, że książka przypadnie mi do gustu :D

      Usuń
  13. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Mój marzec niestety wypadł kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku! W marcu przeczytałam tyle książek co Ty :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników i nawiązania współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyniku, a także obu współprac, ja również w marcu nawiązałam dwie współprace z tymi samymi wydawnictwami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa dziewczyny z portretu ;) Ja właśnie zabieram się za serie Kinga "mroczna wież" :D

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! A Dziewczyna z portretu czeka u mnie w kolejce na oglądnięcie. Tak samo jak Osobliwe i cudowne przypadki Avy Levender. Ale polecam Ekspozycję. Zakończenie zwala z nóg

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)