sobota, 7 maja 2016

Absolutnie powinien TAG

Dawno nie było tu żadnego tagu...

 


Jakiś czas temu Marta z bloga Zaczytana Dolina nominowała mnie do wykonania Totally Should've Book Tag, który zgrabnie przetłumaczyła jako Ta książka powinna... TAG. Serdecznie dziękuję i bez zbędnego przedłużania zabieram się do odpowiadania na pytania. Dodam tylko, że mi bardziej przypadła do gustu nazwa Absolutnie powinien TAG, dlatego to nią będę się posługiwać. Zaczynamy!


Książka, która absolutnie powinna mieć swój sequel

Historia Alexa ma spory potencjał, dlatego uważam, że warto byłoby ją kontynuować. Jako że zakończenie tej książki jest w miarę otwarte, dlatego bez problemu można do niego dopisać ciąg dalszy.




Książka, która absolutnie powinna mieć swoją serię spin-off

Wiem, nie jestem zbyt oryginalny, ale po prostu nic innego nie przychodzi mi do głowy. Najchętniej poczytałbym o Draco lub Severusie...




Autor, który absolutnie powinien napisać więcej książek
 Neil Gaiman

Czytałbym wszystko, co wyda ten autor. Od jakiegoś czasu nic nowego spod jego pióra się nie pojawiło, dlatego apeluję - Neilu, napisz więcej powieści!




Postać literacka, która absolutnie powinna być z kimś innym
 Katniss Everdeen

Nie jestem fanem wątków romantycznych, ale wiem jedno - Katniss podjęła najgorszą decyzję z możliwych.

 



Książka, która absolutnie powinna skończyć się inaczej

To nie tak miało się skończyć... Niemniej jednak szanuję decyzję autora i wiem, że gdyby zakończenie było inne, również cała powieść zmieniłaby swój sens.




Książka, która absolutnie powinna być zekranizowana   

Jestem pewien, że wyszedłby z tego niesamowity kryminał, który oglądałoby się z zapartym tchem.




Książka, która absolutnie powinna być scenariuszem serialu

Powieść Samanthy Shannon to idealny materiał na serial. Zwłaszcza, że autorka zapowiada aż 7 części tej genialnej serii.




Książka, która absolutnie powinna mieć inną okładkę

Nie ma co ukrywać - ta okładka nie należy do najpiękniejszych.




Książka, która absolutnie powinna zachować oryginalną okładkę

Nie powiem - polska okładka nie jest zła. Jednak ta amerykańska jest wprost cudowna.




Książka, która absolutnie powinna zakończyć się na części pierwszej

Pierwsza część naprawdę mi się podobała... jednak potem było już tylko gorzej :(



I to już koniec pytań!
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się Wam podobały :)


Do wykonania tego tagu nominuję:
Karolinę z bloga Przygody mola książkowego
Martę z bloga Find The Soul
Idalię z Koła Anonimowych Książkoholiczek


Przypominam o ROZDANIU!

http://mybooktown.blogspot.com/2016/04/rozdanie.html


A jak Wy odpowiedzielibyście na te pytania?

Piszcie w komentarzach :)

24 komentarze:

  1. Nie miałam okazji przeczytać jeszcze żadnej z wymienionych przez ciebie książek. Okładka Feed jednak mi się podoba, a Stacja jedynaście jest faktycznie śliczna w tyym wydaniu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi marzy się ekranizacja książek Zafona. Film na podstawie "Cień wiatru" mógłby być taki niesamowity! Co do serialu to może "Długa Ziemia" Pratchetta. Postać literacka, która powinna być z kims innym to bohaterka Szklanego Tronu. Nadal jestem w team Dorian. :/
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że Katniss dokonała złego wyboru. Jak tak można!?
    Neil Gaiman ma niesamowite książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. #teamPeeta! :D <3 Muszę koniecznie przeczytać "Cyfrową twierdzę"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten TAG od pewnego czasu, więc planuję go zrobić również u mnie w najbliższym czasie :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/kwiaty-na-poddaszu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z powyższych książek, ale nie zgadzam się co do Katniss :D Od początku należałam do #TeamPeeta :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna okładka "Stacji jedenaście" faktycznie jest piękna i szkoda, że w Polsce z niej zrezygnowano :/
    Zgadzam się z tym, że "Czas żniw" to idealny materiał na serial - gdyby zabrano się za niego porządnie, mogłoby wyjść coś bardzo ciekawego :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam Neila! :D Pochłaniam jego książki nałogowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jeszcze tego tagu u nikogo. Neila, a ja nawet nie wiem zbytni kto to o.O pewnie to jakaś zbrodnia przeciw nemu.
    Pozdrawiam,
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie, Rowling powinna pisać o Severusie, bo to jeden z jej ciekawszych wątków ;P Sama historia młodego czarodzieja jest bardzo, bardzo przeciętna.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zdecydowanie chciałabym żeby pani Rowling napisała coś o huncwotach *.* Z wielką chęcią przeczytałabym o ich przygodach, podczas pobytu w Hogwarcie, a z pewnością pojawiłby się tam też młody Snape - wszyscy happy ;)
    A serial na podstawie "Czasu Żniw" na pewno byłby wręcz epicki... No chyba, że wzięłoby się za niego TVP ;)

    Pozdrawiam
    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję, że jeszcze nie miałam okazji przeczytać niczego spod pióra Neila Gaimana :(
    I tak! Też uważam, że Katniss źle wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez ciebie książek (no może poza HP), ale bardzo chętnie sięgnęłabym po "Czas żniw" i "Więźnia labiryntu", które ciekawią mnie już od dłuższego czasu... I zgadzam się z tobą co do okładki "Przeglądu końca świata". Gdybym zobaczyła takie coś na półce to nie wiem nawet czy wzięłabym ją do ręki (choć nie należę do okładkowych srok...).
    Pozdrawiam,
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Cyfrowej twierdzy" jeszcze nie czytałam, ale jeśli uważasz, że powinna zostać zekranizowana, to chyba muszę ją przeczytać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się ze wszystkimi odpowiedziami :D Szczególnie jesli chodzi o Czas Żniw, szkoda ze trzeci tom dopiero w 2017 roku :,C Świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość fajny TAG, jednak nie czytałam żadnej książki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zgadzam się co do Katniss oraz co do Więźnia... :P Ale zdecydowanie chciałabym przeczytać spin-off Draco Malfoyu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za nominację. Postaram się na nią odpowiedzieć w wolnej chwili, która nie wiem, kiedy nadejdzie...

    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, spin-off do Harry'ego! Co prawda ma się pojawić w lipcu o dzieciach głównych bohaterów, ale ja chyba wolałabym wrócić do czasów, kiedy rodzice Harry'ego byli w szkole :D Zgadzam się co do Katniss - nie rozumiem jak można wybrać Peetę zamiast Gale'a...
    Serio nie podoba Ci się okładka Feed? Ja uwielbiam okładki tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam, że "Stacja jedenaście" ma tak świetną okładkę oryginalną. Polska wypada przy niej naprawdę słabiutko.
    Cieszę się, że odpowiedziałeś na nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spin-off Harry'ego Pottera to byłoby coś świetnego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gaiman <3 Chociaż w tej kategorii umieściłabym Zafona... poważnie zastanawiam się, czy doczekam się za mojego życia kontynuacji Cmentarza ;(
    I muszę w końcu przeczytać Czas Żniw! Jeśli chodzi o Katniss, to w sumie dla mnie też wątek romantyczny jest najmniej istotny i serio, przez całą powieść ani na chwilę nie odczułam tego konfliktu Gale-Katnis-Peeta, który wprowadzono w filmie (to przecież logiczne, że prawdziwym wyborem nie było Gale vs Peeta tylko Haymitch vs Finnick XD). Apropos Igrzysk - właśnie ich spin-off chciałabym przeczytać, najlepiej o Finnicku albo Johannie.
    Pozdrawiam!
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe odpowiedzi! Co do niektórych zdecydowanie się zgadzam! No i dobrze, że wspomniałeś o Harrym! Haha :D

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  24. A według mnie Katniss i Peeta to związek idealny:3 świetne opowiedzi!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)