niedziela, 5 czerwca 2016

Liebster Blog Award #11



Jakiś czas temu zostałem nominowany do LBA przez Weronikę z bloga Fan of books (za co serdecznie dziękuję). Wydaje mi się, że ktoś jeszcze nominował mnie do tej zabawy, ale w żaden sposób nie potrafię sobie przypomnieć, kto to, ani nawet znaleźć odpowiedniego komentarza. Z góry tę osobę przepraszam, jeśli jednak jesteś nią właśnie Ty, daj znać :D Nie przedłużając, zapraszam do lektury!


1. Data, kiedy założyłeś blog. Pamiętasz?
Dokładnej daty niestety nie pamiętam. Blog założyłem na przełomie czerwca i lipca 2015 roku, jednak na poważnie zacząłem się nim zajmować dopiero kilka miesięcy później.

2. Dlaczego postanowiłeś nazwać tak swój blog?
Właściwie to nie wiem :D Pewnego razu przyszła mi ta nazwa do głowy i tak już po prostu zostało. Teraz nie do końca mi ona odpowiada, ale wydaje mi się, że nie ma sensu jej już zmieniać.

3. Co zamierzasz zrobić w ciągu najbliższych 24 godzin?
Odpocząć, trochę poczytać, może w końcu rozpocząć sezon rowerowy. Zobaczymy... :)

4. Masz duszę artysty czy matematyka?
Trudno powiedzieć. Jestem chyba jedną z niewielu osób, które łączą obie te dusze.

5. Cytat z którym się utożsamiasz.
Nie wiem, czy się z nim "utożsamiam", ale na pewno bardzo go lubię:
Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła. Wisława Szymborska

6. Książka, przy której płakałeś.
Tak się składa, że ja przy książkach nie płaczę. Niemniej jednak dużo emocji wzbudził we mnie niewątpliwie Motyl Lisy Genovy.

7. LBA to też okazja, aby twoi czytelnicy dowiedzieli się czegoś o tobie. Napisz w 2-3 zdaniach, kim jesteś w rzeczywistości.
Hmm to może tak: introwertyczny umysł ścisły z zamiłowaniem do literatury i dobrego kina. Nieco zdystansowany, a jeszcze częściej po prostu nieśmiały. Realistycznie patrzący na świat, jednak starający się dostrzec jego pozytywne strony.

8. Najcieńsza książka, jaką masz.
Ucząc psa czytać Jonathan Carroll

9. Ulubiona ekranizacja.
Jest ich kilka. Na pewno: Harry Potter, Motyl Still Alice oraz głównie przez sentyment - Igrzyska śmierci.

10. Czytasz książki w internecie? Na wattpadzie, blogach...
Nie. Nie przepadam za tego typu "książkami".

11. Chciałbyś pisać profesjonalne recenzje czy być autorem?
Zdecydowanie być profesjonalnym recenzentem. Kompletnie nie nadaje się do pisania książek.

Do wykonania LBA nominuję autorów blogów:
- Bookowe-love
- Livingbooksx
- Biblioteczka na poddaszu
- Zaczytana Dolina
- Aleja czytelnika
- Chwile rozkoszy
- Z książką w kieszeni
- Addicted to books
- lifting pages
- Books N' Roses
- Sunny Snowflake


Moje pytania:
1. Najlepsza przeczytana przez Ciebie w tym roku książka (dotychczas).
2. Czy pasja do literatury wpływa na to, jak jesteś postrzegana przez rodzinę/znajomych?
3. Książka, która kojarzy Ci się z jakimś realnym miejscem.
4. Zdarzyło Ci się kiedyś w księgarni/bibliotece polecić książkę nieznanej osobie?
5. Jak planujesz spędzić tegoroczne wakacje?
6. Uważasz, że książki wpływają na to, jakim jesteś człowiekiem?
7. Zdarzyło Ci się przeczytać książkę jedynie ze względu na jej okładkę?
8. Czy czytanie książek/prowadzenie bloga ma wpływ na Twój kontakt z ludźmi?
9. Czytasz książki w obcych językach?
10. Czy wygląd/stan książki ma dla Ciebie znaczenie?
11. Gdyby nie książki, to co? Czym jeszcze się interesujesz?


I to już koniec na dziś!
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się Wam podobały :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :D też wolałabym być profesjonalnym recenzentem niż autorem. Do pisania książek się nie nadaję.:D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo lubię filmy o Harrym Potterze. ;) A cytat, który wybrałeś należy do moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi! Wybrałeś chyba jeden z najlepszych cytatów jakie znam ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama starałam się coś pisać, dlatego na Wattpadzie trochę siedziałam. Szczerze mówiąc nie było tam zbyt dużo ambitnych tekstów, więc szybko z tego zrezygnowałam :D A po Motyla Lisy Genovy muszę w końcu sięgnąć! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę w końcu obejrzeć film "Motyl"... ale najpierw książka. Widzę, że na jedenaste pytanie mamy taką samą odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mogłabym powiedzieć, że jestem połączeniem obu tych dusz :) Bardzo lubię matematykę i mam duszę artysty ( ze skłonnością do nadinterpretacji i nadwrażliwości :D )
    Bardzo fajnie odpowiedzi! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw piszesz, że łączysz obie cechy, a potem, że jesteś umysłem ścisłym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie umysłem ścisłym nie wyklucza duszy artysty, a wręcz pomaga - z reguły matematycy są genialnymi muzykami ;)

      Usuń
    2. Umysł ścisły z duszą artysty? Może być. ^^

      Usuń
  8. Szczerze, choć prowadzę blog bardzo krótko też nie pamiętam daty. Od tak, po prostu pewnego dnia go założyłam. Chętnie odpowiem na pytania od Ciebie ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O, skoro w kimś, kto nie płacze, Motyl wzbudził największe emocje, koniecznie muszę zapoznać się z tą książką! Ja jestem typem osoby, który łatwo się wzrusza i właściwie lubię płakać przy powieściach - to znaczy, że wywarły one na mnie jakiś wpływ, coś znaczyły i to wspaniałe, że za pomocą słów ktoś potrafił we mnie wzbudzić taką burzę emocji :) A ja to w ogóle jestem dziwaczny umysł - byłam w gimnazjum lauretką z biologii, polskiego i angielskiego, łączę wszystkiego po trochu, żaden przedmiot nie sprawiał mi trudności xD

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i akurat trafiłam, na notkę, gdzie mogę się sporo dowiedzieć o autorze. :) Ja również nie płaczę czytając, nawet przy najbardziej wzruszających książkach. Jeśli już reaguję emocjonalnie to jest to najczęściej wyraz szoku, gdy czytam wyjątkowo brutalny reportaż.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację!
    Myślę, że ja również jestem połączeniem duszy artystycznej z matematyczną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem osobą, która przy najbanalniejszych scenach miłosnych i różnego rodzaju wyznaniach płacze. Nie wiem dlaczego, tak już mam :D A ten cytat Wisławy Szymborskiej... jest cudowny ♥ I dziękuję za nominację, z chęcią odpowiem na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry i Igrzyska to także moje perełki. Uwielbiam zarówno książki, jak i ekranizacje! <3
    Świetny cytat wybrałeś w piątej odpowiedzi, jest to zdecydowanie moje motto życiowe.
    Dziękuję za nominację, z przyjemnością odpowiem na twoje pytania. :)
    Zapraszam na konkurs u mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/2016/06/konkurs-do-wygrania-fobos.html
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję ślicznie za nominację! Z wielką przyjemnością odpowiem na Twoje pytania :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację. Na pewno na nią odpowiem, ale po obronie czyli 1 lipca.
    Ciekawe pytania nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)