poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Book Haul | Lipiec + Sierpień 2016

Zdobycze książkowe tegorocznych wakacji.

 


Podobnie jak podczas zeszłorocznych wakacji, tak i w te, zaszalałem. 19 książek! W przeliczeniu na jeden miesiąc może nie jest tego bardzo dużo, jednak i tak przeraża mnie trochę ta ilość. Po pierwsze - kiedy ja to wszystko przeczytam? Po drugie - gdzie ja to wszystko upchnę? Kilka dni temu kompletnie wyczerpałem miejsce na moich półkach... to chyba mówi samo za siebie. Niemniej jednak nie będę ukrywać - ogromnie się cieszę z każdej z tych książek :)


Kupione na promocjach:
  • Magonia - Maria Dahvana Headley
  • Zła krew - Sally Green
  • Lustrzany świat Melody Black - Gevin Extence
  • Dziecko Odyna - Siri Pettersen
  • Ballada o drobnym karciarzu - Lawrence Osborne
  • Małe życie - Hanya Yanagihara
  • Szum - Magdalena Tulli
  • Amerykańska sielanka - Philip Roth
  • Wyszłam za komunistę - Philip Roth
  • Gwiazdozbiór psa - Peter Heller
  • Moja walka. Księga 1. - Karl Ove Knausgård
  • Rybacy - Chigozie Obioma
  • Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze - Edgar Allan Poe

Egzemplarze recenzenckie:
  • Droga do domu - Yaa Gyasi (recenzja)
  • Kobiety w kąpieli - Tie Ning (recenzja)
  • Mechaniczny - Ian Tregillis

Z wymiany:
  • Marsjanin - Andy Weir
  • Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman
  • Tato - William Wharton

Mimo sporej ilości, muszę przyznać, że jestem zadowolony z tego stosiku. Znalazło się tu sporo perełek, na które od dawna się czaiłem. Najbardziej jestem chyba ciekawy, wszędzie tak zachwalanego, Małego życia oraz powieści Rotha (po lekturze jego Kompleksu Portnoya chcę więcej). Nie mam zielonego pojęcia, kiedy zabiorę się za te wszystkie książki, jednak już teraz nie mogę się doczekać ich lektury :)


Ile książek trafiło do Was w tym miesiącu?
O jakie tytuły wzbogaciła się Wasza biblioteczka?

Piszcie w komentarzach :)

15 komentarzy:

  1. Jaki cudny stos *.* Co prawda nie czytałam żadnej z wymienionych książek, nie mniej jednak prezentuje się on świetnie ;) Nie wiedziałam, że "Małe życie" jest aż tak grube o.O Najbardziej zazdroszczę książki Poego. Poluję na nią już od dłuższego czasu i nic :c

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczęęęęęę, to jest niezły stos :o Do mojej biblioteczki przybyło może z trzy książki xD A może trochę więcej. Hm. Nie liczyłam tego xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny stos, kilka książek mam, kilka z chęcią sama bym przygarnęła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga do domu i Rybacy <3 Tej drugiej jednak jeszcze nie czytałam :) Polecam Ci Marsjanina, chociaż nie każdy jest nim zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie w tym miesiącu udało się kupić tylko dwie książki, więc jestem z siebie dumna (pracuję nad tym by ograniczyć książkowe szaleństwa zakupowe).
    Z twojego stosiku chętnie przeczytałabym "małe życie".

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie próżnowałaś z kupnem :) Wow! Też bym tyle chciała :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Dziecko Odyna" i "Ocean na końcu drogi" - obie książki naprawdę cudowne :) Jestem ciekawa recenzji reszty !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam Ci, że same świetne pozycje! Wiele Ci naprawdę zazdroszczę! :) Do mnie w tym miesiącu przywędrowało około 20 książek, ale jeszcze jutro jest dzień, więc nie liczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki Rotha jakie ładne! Świetny stos! :) Małe życie znalazło wiele nowych domów w tym miesiącu, Empik zrobił swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale stos! U mnie tylko trzy nowe pozycje, ale nie mogę ubolewać, bo raz, że nie mam gdzie tych wszystkich książek kłaść, a dwa - nie mam tyle czasu na czytanie, ile bym chciała. :(
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo że mam ochotę na kilka z nich, to czytałam jedynie "Marsjanina", ale mogę Ci z całego serca polecić. :D Zdobycze imponujące! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci takiego stosu :D Ja nie kupowałam książek, mimo że były wakacje. Nie wiem czym było to spowodowane, ale gdy patrzę na stosiki innych blogerów to aż bym chciała się udać do księgarni :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych książek czytałam jedynie "Marsjanina", ale "Ocean na końcu drogi" czeka już na półce w wersji angielskiej i niedługo z pewnością się za niego zabiorę. Chciałabym również przeczytać "Mechanicznego", jako że przedstawia wizję alternatywnej Europy, a takie scenariusze zawsze zapowiadają się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Magonię", "Lustrzany świat (...)" i "Złą krew" mam, aczkolwiek jeszcze nie czytałam. Podkradłabym ci "Małe życie", "Marsjanina" i "Ocean na końcu drogi" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany ile książek! :D Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)