poniedziałek, 31 października 2016

Book Haul | Październik 2016

Książkowe zdobycze października

 


Październik, głównie za sprawą Targów Książki w Krakowie, obfitował w kilkanaście nowych książek. Sporo z nich kupiłem przede wszystkim z myślą o spotkaniach z autorami, którzy ogłosili swoją obecność na tegorocznej edycji. Pozostałe pozycje to egzemplarze recenzenckie nowości wydawniczych, które najbardziej mnie zaciekawiły. Ostatecznie wyszło z tego dwanaście książek. Nie jest to może ogromna ilość, jednak ciągle całkiem sporo. Niemniej jednak, cieszę się z każdej z tych powieści.


Zakup własny:
  • Godziny - Michael Cunningham
  • Trzy po 33 - J. Bralczyk, J. Miodek, A. Markowski
  • Wszystko zależy od przyimka - J. Bralczyk, J. Miodek, A. Markowski
  • Prawiek i inne czasy - Olga Tokarczuk
  • Bieguni - Olga Tokarczuk
  • Wieczny Grunwald - Szczepan Twardoch
  • Polska odwraca oczy - Justyna Kopińska

Egzemplarze recenzenckie:
  • Krótka historia siedmiu zabójstw - Marlon James
  • Dziewczyny - Emma Cline
  • Król - Szczepan Twardoch
  • Mnich - Matthew Gregory Lewis
  • Portret Doriana Graya - Oscar Wilde

Póki co, przeczytałem jedynie Godziny oraz jestem w trakcie lektury Króla. Jeśli chodzi o pozostałe książki, to rzecz jasna, egzemplarze recenzenckie mają pierwszeństwo, dlatego to po nie sięgnę w pierwszej kolejności. Inne tytuły będą musiały niestety poczekać, choć Wieczny Grunwald czy Bieguni bardzo mnie intrygują. Obawiam się jednak, że w najbliższym czasie nie znajdę dla nich czasu...

Ile książek trafiło do Was w tym miesiącu?
O jakie tytuły wzbogaciła się Wasza biblioteczka?

Piszcie w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się recenzji "Króla" Twardocha, ponieważ niesamowicie intryguje mnie ten tytuł i chłonę każdą opinię na jego temat. ;) Dwanaście książek to ogrom! Gratuluję i życzę samych przyjemnych lektur. ;)

    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    nierecenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko mi powiedzieć ile dokładnie książek do mnie trafiło w październiku, ale przyznam, że sporo ich było. Poza tym również byłem na Targach Książki w Krakowie, aczkolwiek spotkania z autorami nie były dla mnie tam priorytetem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Portret Doriana Graya" polecam. Zaskakująco dobrze się ją czytało. Poza tym mam w planach "Godziny". Film był genialny i jestem ciekawa książki.
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam "Portretu Doriana Graya" ale podobno jest świetny. Ja zaszalałam i ostatnio kupiłam 8 książek — jak na mnie rozpusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie to zabrałabym Ci cały ten stosik - oprócz "Godzin", bo tę powieść już mam ;) Bardzo jestem ciekawa "Dziewczyn" i nowego Twardocha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na "Portret Doriana Graya" czekam, aż zwolni się w bibliotece :)
    Dużo ciekawych książek widzę! :) Żałuję, że nie mogłam być na Targach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnej z książek, więc nie mogę Ci nic polecić. Ale życzę udanej lektury!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)